torsdag 11 februari 2010

Bandmedlemmar listar!

Alex, Gitarrist och sångare i Saturdays Heroes listar
dom 5 bästa plattorna enligt honom.
.
1. Inte mycket att säga! Det är en fulländad skiva!
.
2. Fick in mig totalt i den lite snabbare punken.
Samt breddade min syn för vad man kunde inkludera
i musiken. En fantastisk skiva!
.
3. Så mycket inspiration på en platta, Det är helt
sjukt. Snacka om tidlösa klassiker, att dom kommer
till Sverige nu i april gör mig överdrivet glad.
.
4. Odödliga melodier och fantastiska låtar, SFL är
ett band som inte är rädda för att ta ut svängarna.
Det älskar jag.
.
5. Bandet som inspirerade våran första demo något
extremt. Gitarrslingorna är fantastiska. Sen att bandet
inte har något emot gitarrsolon gillar jag. Punk/Oi! är
ju bara rock n roll egentligen. Varför begränsa?
underbar skiva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar