tisdag 15 september 2009

Unantastbar - Rebellion


Som jag har sagt tidigare så missbrukar jag tysk musik!
Och jag hittar ständigt nya band som hamnar på min Favorit
lista. Unantastbar är ett sådant band som jag inte gett en
chans förrens nu. Deras nya plastbit Rebellion har snurrat ett
par miljoner varv i cd spelaren och jag är hum... Frälst. Det
är tysk punkrock med grymma melodier och en skön vocalist!
Ska jag likna bandet vid något annat så får det nog bli Frei wild.
Det är precis så bra som det ska vara. Varje låt har sitt men här får
jag nog säga att jag placerar Eure schöne (Aukustisk) och
Du lebst weiter 1 vrs 2. Det är två lugnare alster som ger
mängder med gåshud. Visst kan jag hålla med om att
ingredienserna är ganska mycket rock och kanske lite
mindre punk. Men vafan jag gillart och tror många andra
lär göra det. Jag ger den här plattan 4/5 starka jävlar.
Inhandla omedelbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar