söndag 14 november 2010

The cremators - The cremators (Heptown records)
.
Nu ska jag recensera lite Psychobilly hur det nu ska gå. Jag har
inga direkt mallar att gå efter eller ens kunnigheten att göra några
speciella jämförelser. Enbart för att jag väldigt sparsamt lyssnat
på band i just denna genre. Förmodligen för att jag stött på en hel
del dynga. Dock måste jag säga att The cremators är bra, väldigt
bra. Detta är Motorhead goes psycho sångmässigt, det är catchy och
välspelat. 6 låtar är en utmärkt dos och det blir liksom inget
överflöd eller någon meningslös utfyllnad. Bara pang på! Jag har
dock inte fått någon nytändning när det gäller vidare utforskning av
psychobillyn. Slutpläderingen blir köp, ni kommer inte bli
besvikna. Dessa gossar kan sin sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar