torsdag 11 mars 2010

Med ett par öl för mycket i kroppen, slirig och dan. Tog
jag mig cirka milen in till Linköping och L´oreant för en sk
punkkväll med Saturdays heroes och Perculators. Den här
texten kommer inte bli så innehållsrik då jag själv saknade
vettet att dricka med motta. Men det jag såg övertygade rejält
och live är bandet sinnessjukt bra. Trots att folket saknades
och att Linköping fortfarande är Sveriges sämsta jävla stad
när det gäller punk intresse. Skärpning för fan? Visst har man
sett tuppkammar och skins men vart fan var ni nu? Hemma
framför datorn? Att det var Onsdag är ingen ursäkt för man kan
välja bort alkoholen ifall jobb väntar dagen efter.
.
Perculators såg jag knappt något av tyvärr men Ep:n
White trash inhandlades och skall avlyssnas. Recension kommer.
Nu ska jag dämpa ångesten med sömn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar